TENTANG SAYA

Foto saya
Saya dalah seorang hamba Allah yang diberi nama SITI FATIMATU ZAHRAH BT HJ HUSSIN. Saya dilahirkan dan dibesarkan di kota tinggi johor.Dilahirkan dalam keluarga yang bersifat penyayang tetapi mendapat didikan yang tegas daripada ibu dan dimanjakan oleh ayah.Saya seorang yang berpewatakan sederhana tetapi kaya dengan budi bahasa.Saya baru ditugaskan di sekolah rendah agama bersepadu kota tinggi johor atau lebih dikenali dengan nama SRAB.Saya sudah berkahwin dan memiliki seorang cahaya mata yang comel...NUR ADIBAH AUNI adalah permata hati saya yang amat disayangi.

Selasa

SENARAI NAMA GURU SRAB KOTA TINGGI

En. Adanan bin Bahari
Guru Besar



Saenah bte Sarimin
GPK 1


Shahrul Azhar bin Marsan
GPK KOKO


Sapiah bte Ali

GPK HEM


Mohd Zahidi bin Abdullah
Siti Zunaidah bte Wagiman
Surani bte Salleh
Norhuda bte Ibrahim
Nor Asiah bte Abu
Mohammad Salwi bin Senin
Azimah bte Mohd Had
Rosmaria bte Jaafar
Siti Aisyah bte M.Hashin
Norlizah bte Mohamed
Mastura bte Mohamed
Suzilahani bte Kariah
Shahrul Nizam bin Salimon
Norhidayu bte Md Yunos
Zuraidah bte Buhari
Juhana bte Jalar
Norhamizah bte Abu @ Hussin
Yusazrin bin Kasiron
Rozita bte Md Jamali
Yusniza bte Mohamad Yusof
Mohd Fadzli bin Hassan
Shanizat bte Sakiran
Norhisham bin Bunawan
Norazlina bte Supaat
Siti Zunaidah bte Mohamad
Siti Fatimatu Zahrah bte Hussin

Tiada ulasan:

Catat Ulasan