TENTANG SAYA

Foto saya
Saya dalah seorang hamba Allah yang diberi nama SITI FATIMATU ZAHRAH BT HJ HUSSIN. Saya dilahirkan dan dibesarkan di kota tinggi johor.Dilahirkan dalam keluarga yang bersifat penyayang tetapi mendapat didikan yang tegas daripada ibu dan dimanjakan oleh ayah.Saya seorang yang berpewatakan sederhana tetapi kaya dengan budi bahasa.Saya baru ditugaskan di sekolah rendah agama bersepadu kota tinggi johor atau lebih dikenali dengan nama SRAB.Saya sudah berkahwin dan memiliki seorang cahaya mata yang comel...NUR ADIBAH AUNI adalah permata hati saya yang amat disayangi.

Selasa

MISI DAN VISI


MISI SRAB KOTA TINGGI

MEMBERIKAN PENDIDIKAN YANG BERKUALITI BERDASARKAN FALSAFAH PENDIDIKAN ISLAM DAN FALSAFAH PENDIDIKAN KEBANGSAAN KEPADA SETIAP INDIVIDU ( MURID ) SECARA SYUMUL DAN BERSEDIA
MENGHADAPI CABARAN DALAM
MEMENUHI KEHENDAK MASYARAKAT.



VISI SRAB KOTA TINGGI

MENDIDIK MURID-MURID SUPAYA CEMERLANG DALAM PELBAGAI ASPEK UNTUK MENCAPAI MATLAMAT WAWASAN 2020.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan